teman yang di kasihi!!

singah sini

Isnin, 28 Februari 2011

hey awak salah anggap tu..

salmah gebu!! sinonim dengan nama nya dia terlalu gebu buat salleh.. ya.. memang tak di nafikan kecantikkan salmah sampai aku sendiri berebut dengan salleh untuk itu!! baik lah.. cerita pasal salmah gebu!! aku berkenalan dengan salmah melalui bedah di majlis-majlis suka ria di sekitar kuala kangsar!! selepas menonton filem abg mamat khalid yang di kritik penuh oleh HASSAN MUTALIB!! iaitu hantu kak limah balik rumah!! 
bedah yang tak tahu malu selamba menyapa aku dengan cara songsang dia!! uh.. tolong ok.. aku bukan macam tu.. aku tak seberani kau melakukan itu untuk mencari publisiti murahan!! bedah its over!! lalu aku beralih minat selepas terlihat salmah gebu disitu.. ops... aku terus berkenalan dengan salmah gebu yang mempunyai sahabat  baik iaitu kalsom, umi dan marlia.. okey cukup cerita pasal sahabat baik dia.. cuma sekarang
si salmah sudah mengangangap aku untuk mengorat dia.. cecececece.. aku tak anggap kau sebagai cik nin aku lagi okey!! sebab aku sendiri ada pilihan hati!! cik Y!! ko x tau kan pasal nie.. ok.. cukup pasal cik Y!! aku cuma mahu berkawan terlebih dahulu dengan kau wahai cik salmah jangan salah anggap okey!!
kalau nak mengorat dari awal lagi sudah ku mgorat kau.. tapi aku bukan lah lelaki yang terdesak mahukan cinta tanpa memikir masa depan!! dan aku makin matang dalam pencarian kekasih hati!! okey so jangan salah anggap pasal ini.. kita kawan dulu,.. biar masa menentukan apa yang akan terjadi!! 
gambar hiasan!!
nota dari hati : saya tak sehebat abang ben.. tapi tiap kali saya rasa nak update saya update!! kalau tak faham tanya la.. sebab saya memang suka memetaforakan sesuatu penceritaan sebab tak mahu mengaib kan sesiapa!! maaf kalau anda rasa saya terlalu taksub untuk update nampak tak butang x tu.. kalau tak suka.. ha tekan je!! saya tak paksa okey.. terima kasih sudi baca ^_^...

2 ulasan:

| cik azeya | berkata...

rilek. jgn gelojoh2. hehe :)

JaMaL Arif Rosman berkata...

ahahaha x la gelojoh.. saya relex je awak.. hahahaha,.. nampak tak tengah control coll nie hahahaha

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...