teman yang di kasihi!!

singah sini

Ahad, 13 Februari 2011

aku hanya mendengar dia yang merasa

aku duduk berbantalkan marmar keras, merenung kata-kata saudaraku yang penat dengan pembohongan 
si budak GILER GLAMER!! yew.. tak di nafikan kau memang sempurna dimata peminat-peminat kau di dunia kau!! yea dunia kau cipta, alam fantasi kau, populariti milik kau!! kecantikkan itu memang hak kau!!
tuhan memberi kau kenikmatan untuk kau guna kearah kebaikan.. yea.. bukan aku cemburu kau popular!! 
cuma aku kecewa kerana kau melupakan sahabat yang mula-mula kau kenali sewaktu kau melangkah
dizaman menara gading!! 

emosi kau luahkan kepada dia saat kau perlukannya, kini kau lebih dikenali dia kau lupakan!!
dia bertanya khabar mengenai kau!! tapi kau angkuh seperti dia tiada di situ!! kau berpaling seperti dia ini hanyalah lalat yang menghurung kau!! kau seperti rimas!! 

kau umpama lebah.. habis madu sepah dibuang!!
ibarat kacang yang lupakan kulitnya!!

hidup ini ibarat roda!! mungkin sekarang kau sibuk seronok di atas puncak itu
tapi jangan kau sesali suatu hari nanti kau di bawah!!

aku hayati bait bait kata dia..
walaupun mereka musuh aku.. aku tetap hargai setiap sahabat aku!!
betapa mulianya hati dia!! itu pun  kau tak perasan nah hidup lah kau di tengelami populiariti yang
aku yakin suatu hari nanti ia memakan diri kau!!

gambar hiasan sila 
nak promote tiz dgn zizan 
cepat undi diorang kat abpbh


Tiada ulasan:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...