teman yang di kasihi!!

singah sini

Isnin, 28 Februari 2011

kau memang hebat!!

peh sakit hati beb nak cite.. tapi disebabkan
orang cakap cecite cecite aku terpakse cerita gak la..
ok cam nie.. ada sorang hamba allah yang perasan terlalu bagus!! yang menganggap ia seperti superman!!
yeah dia bangga dengan superman dia tapi sebenarnya dia tak sedar yang dia memalukan diri sendiri
sebab sepender di luar!! uh sumpah nampak bodoh!!! 
ok,. tak kisah la.. kau tu hebat mane.. lama mana.. dah hidup kt area taman layang-layang.. tak bermakna kau tau semua tentang taman layang-layang.. kau jangan anggap budak umur 3 tahun x boleh tahu tempat2 best kat 
taman layang-layang tu..  malah mungkin kau tak tahu apa yang dia tahu!!
so x payah cakap pung pang pung pang la en.. kalau rasa tak boleh terima kritikan dari 
HASSAN MUTALIB!!
tak payah la kau nak buat filem lagi....!!
dah tu je yang aku nak bebel kan... penat la.. nak pikir2 pasal kau.. kau bukan bagus sangat..
ramai lagi orang yang humble.. kt luar tu en.. baik menuntut dengan diorang...
hidup perlu di kritik okey!! 

4 ulasan:

ADZA IRDAWATI aka MAK DARA berkata...

betul punya marah ni hehehe

JaMaL Arif Rosman berkata...

haha tu la kak... panas hati dengan orang yang kononnya serba tahu.. ^_^

hanis berkata...

haha..
klkr..best entri ni..hoho..

JaMaL Arif Rosman berkata...

hanis kelakar eh...

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...