teman yang di kasihi!!

singah sini

Khamis, 17 Februari 2011

kejadian nie berlaku betul-betul


ok hari nie aku banyak berjalan.. walaupun facebook aku terbukak tapi sebenarnya encik lappy yang kene tinggal..
ok aku nak cerita tentang apa yang terjadi tapi aku cerita dalam berbentuk cerita hantu kak limah balik rumah
kerana tak mahu mengaib kan sape-sape..
ok firstly aku tolong pakcik nie.. tayar dia pancit tau.. than tibe2 datang seorang pakcik yang konon nya serba tahu!!
pak jabit nie sibuk cerita yang dialah tukang bunuh chin peng time perang2 dulu.. padahal pak abu ada kt situ
n pak abu buat relex la.. dengan muka berbulu dia tanye pak jabit ha ada ape-ape anounce yang nak dibuat lagi?
terus aku jadi si husain yang menjawab YE LE!! hahahaha... mengiye kan kata-kata pak jabit yang bercita-cita nak jadi perdana menteri!! 
huh.. tu satu cerita..
nie cite lain yang kononnya kawan baik macam si mat karen dengan husain.. tub tub gerak kerje kat kl tanpa
menyampaikan berita tu kat husain.. nasib ada abi.. dengan abang usop.. dia yang banyak membantu...
diorang lah kawan susah senang si husain..  yang kak limah hari nie.. adesh kerja nya nak megutuk orang je..
naik berbulu aku... tak habis-habis nak nyanyi lagu enjet-enjet semut dia.. bangge sangat!!
serius aku bengan dengan mat karen sama kak limah nie.. tak pe la.. kawan senang memang ramai kate abi.. 
kawan susah tu yang susah nak cari... eh nak terima kasih kat abi  dengan abang usop sbb tadi ajar menari
lagu sole-sole... hahaha sayang korang weh!!1

pesanan dari hati: tau tak cerita nie semua kenyataan hari nie aku lalui.. serius beb.. cuma aku memetaforakan bende nie.. buat cerita berunsur surrealisem..korang kene pikir lah sendiri.. sesungguh nya aku sedang sakit hati tahap gaban!! nasib ada member yang boleh tolong tadi.. thankz korang!!

Tiada ulasan:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...