teman yang di kasihi!!

singah sini

Sabtu, 24 Mac 2012

tolong la faham sikit!!

satu dua tiga empat lima enam tujuh lapan sembilan sepuluh!!
bukan kira nombor sebab nak main toto sport mahu pun magnum
aku mengira berapa ramai orang lagi yang akan datang
mempermainkan jiwa raga aku untuk ke berapa kali aku  pun x tau
aku tahu lah aku bukan yang terbaik
dan aku tak bercita cita nak jadi sempurna
sebab aku tak kan dapat sempurna tu
come on subjektif kan sempurna tu
mungkin garapan seseorang tentang sempurna tu pun cukup berbeza

ahh semak!!!
jari jemari aku berenang renang atas penombol huruf!!
 wah berlari lari air mata jantan bila memikirkan 
mengapa kenapa dan apa harus aku lakukan sebenarnya
salah aku kah?
salah mereka kah??
salah siapa sebenarnya???
mungkin salah atok nenek dia dulu
sebab tu dia buat macam tu
kan karma tu wujud!!!
eh eh 
sial apa nak salah kan orang lain
aku sendiri tak tahu apa salah silap aku kan
cukup untuk aku muhasabah diri dah la kan
biar kan!!!!!!!!!!!!!! 
semua terjadi mesti bersebab

dah la bebel punya bebel aku pun tak tahu 
salah keparat siapa sebenarnya 
penyebab aku meroyan  malam ni
ok dah tutup buku
masuk tido
fikir happy happy 
maaf lah aku meroyan!!!

aku tertekan dengan orang orang 
yang bagi harapan tapi sebenarnya
mereka mempermain kan........
dah la semoga diorang bahagia nanti!!!

aku harap korang pembaca yang sudi baca ni
jangan lah memberi harapan..
kalau ye kau suka laki or pompuan tu
cukup sekadar kau kata
"lebih baik kita kenal kenal lelame dulu"
ha gitu.... 
tapi if korang dah ada bf/gf 
sila bagi tahu awal2
supaya si pencinta kalian 
tak lah simpan perasaan mendalam sangat

sakit tau memendam dan bila diluah kan di tolak kerana orang lain
macam di operate perut 7 kali
kenapa aku cakap macam ni???
sebab aku dah lalui operation kt perut sebanyak 16kali 
ini serius

Tiada ulasan:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...