teman yang di kasihi!!

singah sini

Khamis, 22 Mac 2012

cinta jangan macam kura kura

mak pernah pesan dalam dunia ni jangan jadi orang yang lambat lambat
buat apa semua nak lambat lambat
buat apa semua nak tangguh tangguh
buat apa semua mesti nak berulang kali
jadi bila jadi perkara perkara ni dengan secara automatiknya
sure kita akan jadi orang yang lambat lambat!!


begitu juga pesan emak untuk cinta!!
ha mak saya sporting tau... ahahaha
kata emak kalau dah jumpa seseorang yang saya rasa
dialah perempuan yang bakal melengkapkan rusuk kiri yang hilang
dialah yang akan menyempurnakan kekurangan saya
dialah yang akan melewati hari hari indah riang ceria sedih pedih saya
dialah perempuan yang sanggup sedarkan apa saja kesalahan saya lakukan
dialah perempuan yang sanggup terima kekurangan saya sebagai kesempurnaan hidup dia
dialah perempuan yang terima saya apa adanya


jika saya dah jumpa perempuan begini
mak pesan jangan jadi macam kura kura
takut baru kura kura jalan setapak dua
habis si Arnab dah sambar!!!
pehhhh time tu kan mesti hampa kecewa
jadi mak pesan bila dah jumpa cinta hati
luahkan perasaan dan jujur dekat cinta tu
yang penting biar dia tahu
tapi sekiranya dia tak terima cinta kita
kita perlu lah redha 
kerana percayalah pasti tuhan akan temukan kita dengan 
seseorang yang terbaik


jadi semoga kita semua berani hadapi kenyataan tau
eh eh zaman sekarang dah tak relevant pakai ayat
perigi cari timba
sebab dari zaman rasullullah pun dah ada kisah begini
so pedulilah apa orang nak cakap
kita jadi diri kita sudah!!


semoga kalian juga Bercinta Jangan Macam Kura Kura

3 ulasan:

ndyazrn berkata...

Hye.status sy tu perigi cari timba..so, hurmmm..butt ! 4 this share..tq..:)

ndyazrn berkata...

Hye.status sy tu perigi cari timba..so, hurmmm..butt ! 4 this share..tq..:)

JaMaL Arif Rosman berkata...

ahahah welcome ^_^ saja je..... nk tuju kata2 semangat ayat bawah tu kt awak

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...