teman yang di kasihi!!

singah sini

Selasa, 27 Mac 2012

celaka lah macam ni

berdarah jiwa semekar bunga mawar yang mekar didada tanah cameron
darah itu mungkin sukar di rawat kerana bukan berkaitan cinta
ini berkaitan siapa perlu tolong siapa
atau siapa yang perlu kawal siapa
atau siapa yang perlu jaga siapa
adakah pihak kita perlu perhatian lebih
atau pihak mereka perlu perhatian lebih
oh rasanya mereka lagi penjenayah dari penjenayah yang di tahan
disaman dan disebat tu!!
aku ada pengalaman mereka mahu PAU aku habis habis
sbb aku bawak moto tertinggal lesen
pehhhhhh itu satu
kalau betul aku salah mengapa dan kenapa tak saman je aku
siap cakap "dik bagila kitorang dduit kopi 10 ke 20 ke jadi lah"
ciss disebab kan benggang aku lari terus dari dua ekor monyet tu
tapi kali ni lain kalau kalian perasan banyak
mereka mereka langgar undang undang
mereka boleh memandu laju laju walau pun tak ada kecemasan
langgar lampu biasa
parking tempat x boleh parking pun biasa
jadi kita rakyat biasa hanya boleh tengok je ke??
yela kita tiada buku saman untuk kita saman kan
aku rasa kalau aku ada buku saman ramai dah aku saman diorang
cisssssss aku rasa Tak adil sangat macam ni
pasti aku usulkan sesuatu ke ADUAN RAKYAT DAN PERDANA MENTERI
siap lah!!

Tiada ulasan:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...