teman yang di kasihi!!

singah sini

Rabu, 21 Mac 2012

oh NAJWA LATIF

oh oh yeah!!

si gadis manis yang bakal berusia 17 tahun pada 23 may ni ^_^
ok ni nak share BIodata dia sikit la.si gadis manis yang bakal berusia 17 tahun pada 23 may ni ^_^
ok ni nak share BIodata dia sikit la..
                                                     Nama Penuh: Imratul Najwa Binti Abdul Latif
Nama Pentas: Najwa Latif
Tarikh Lahir: 23 May 1995
Tempat Lahir: Batu Pahat, Johor
Tinggi: 155cm
Berat: 47kg
Umur: 17
Status:Pelajar Sekolah SMK(P) Temenggong Ibrahim Batu Pahat Johor.
Laman Sosial: Blog: blog officiall najwa latif
Facebook Fanpages: najwalatif
Twitter : @njwalatif
youtube : www.youtube.com/najwa595


ok mungkin aku agak ketinggalan nak bercerita tentang najwa latif
salah satu sbb aku lambat laptop ni rosak so susah nk update hhahaha
ok najwa latif 
saya doakan awak semoga suksess selalu
berjaya dalam apa saja yang awak lakukan


eh korang dengar lah lagu lagu wawa
1.cinta muka buku
2.carta hati
3.sahabat
4.i love you
5.kosong
dan lagu baru sleeq feat najwa latif untuk dia
saya die hard fans Najwa Latif 
wawa i love u...
ok saya tahu ini sweet 
comel
^_^

Tiada ulasan:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...