teman yang di kasihi!!

singah sini

Jumaat, 23 Mac 2012

aku mengarut lagi cisssss

aku menghitung guna jari dari satu sampai sepuluh
aku fikir kenapa terlepas no lapan??!
orang cina kata 8 tu ada ong!!
peh tahyul lah tu tahu tak tahyul
jangan percaya sangat takut takut kita boleh terpesong
macam bangga diri jangan terlalu bangga sangat nanti jatuh
riak ha dah tak pasal pasal berdosa dah kita kan,.....
aku duduk atas sofa menghadap telivision Full HD 
teknologi samsung yg incinya mencecah 40!!

aku tergoda lihat aksi pemain dan pelaku 
filem GI JOE!!! 
pehhh kalau aku juga diberi pilihan untuk mendukung watak
pasti aku minta jadi pengemis!!!
kerana pengemis darjatnya lebih tinggi dari 
orang orang yang mengambil kesempatan
dalam kesusahan orang lain
cilaka!!!
aku sentiasa berdoa jangan lah aku jadi seperti ini
menurut kasih al hadad
semua orang perlu menelaah untuk menjadi hebat lebih dari
eistein!!
tapi jujurnya bagi aku memahami itu lebih bagus dari menelaah!!
dah la aku tak tahu kenapa aku update
mungkin melepaskan gian setelah lama tidak 
memegang keyboar acer aspire4736z ni
lebih kurang sangap jugak lah
dah la 
aku rasa aku nak beradu!!
maaf aku melalut
maaf jika ini salah
maaf aku manusia tak sempurna
sekian
terima kasih sudi baca

Tiada ulasan:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...