teman yang di kasihi!!

singah sini

Jumaat, 18 Mac 2011

the tag

The tag



Thanks to Cik Alia suhaimi kerana telah meng'tag saya  soalan soalan ni. maaf lambat untuk mengepost Tag ini.. maklumlah mengerjakan kerja yang tiada penyudahnya...


sila beritahu nama penuh kamu. Tak kisahlah sampai nama datuk , moyang kamu....
woah... ok nama saya MOHD JAMAL ARIF BIN ROSMAN!! cukup panjang dah x perlu kot sampai datuk dan moyang ahahaha takut tak cukup space nnt ahahaha..


kamu suke warne pink tak??
suka bila melihat wanita-wanita, gadis-gadis mengunakan apa saja dengan warna pink!!
nampak tak ke gatalan di situ ahahahah
kalau kamu ditakdirkan bertemu dengan pemberi taggi ni, apa kamu nak cakap dengan dia?
awak-awak jom kapel ahahahaha (gile tak??) ahahah
thankz tag saya suka ^_^

siapa paling comel? maher zain atau kamu?
kalau tanye camni comfirm jawapannya saya ahahahaha
ceh maher zain.. x la comel sangat pun!! ahahaaa
(perasan betol kan jamal ni)
mana lagi sedap? kek atau aiskrim?
saya x suka sangat dengan kek so aiskrimla pilihannya
(x de pilihan lain ke?)

bila tarikh birthday si pemberi taggie ni? (kalau kamu ingat, kamu memang hebat)
he he he.. em x berapa nak pasti tapi i try.. 17 feb kalau x silap...
eh betul ke??


ain maisarah, siapakah dia?
pastinya seorang manusia ahahaha 

ceritakan sejarah kamu membuat blog, ikutlah sampai berapa perenggan pun
memulakan pada awalan tahun 2009 dan suka-suka dan sekarang semakin serius..
apabila hari jadi kamu, kamu nak saya (pemberi taggie ini) beri apa pada kamu?
cukup sekadar ucapan yang ikhlas... ^_^

taggie ni ada sepuluh soalan, jadi wajib tag sepuluh orang ye!

ok mereka-mereka adalah
jeng-jeng-jeng
afiah
syaza
miss.genit
r a s c a l
thenameisia
Zahiril Adzim
zealot
tubelawak
layla yuki
yaya

hehehehe cukup

Tiada ulasan:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...