teman yang di kasihi!!

singah sini

Jumaat, 25 Mac 2011

cerita malam jumaat!!

huh!! wow.. macam best je kan bila bace tajuk entrie nie kan kan kan??
em.. nampak tak permainan dia.. hahha tu tu dah ada yang senyum2 eleh hey ingat nie cerita apa??
tak de x de blog nie suci lagi tau.. gahhaha tak mo cite yang bukan bukan.. hahhaa
saje nak bagi tajuk entrie gempak kan...
nampak tak tu dia permainan dia....

hahahah weh korang aku rasa aku dah jatuh cinta dengan seorang gadis blogger!!!
hehehehe ala nak tau apa tanda2 dia tak
1st aku bukak dia punya blog peh tiba-tiba aku senyum sorang-sorang!! hehehehhee
2nd nampak pic dia uh tiba-tiba aku rasa satu perasaan yang lain dari yang lain.. aduh.. pahal nie..
3rd nampak pula dia tulis ayat2 even ayat tu ayat biasa tibe-tiba aku rasa sweet gile ayat dia...

oh apakah!!!
aku tak tahu lah apa maksudnya....
dan aku cari dan kenal pasti rupa-rupanya mungkin inikah cinta??

ok ciri-ciri gadis blogger ini...
seorang gadis eh memanglah aku tak gay ok hahaha
bertudung.... jeng jeng jeng buka si nisa okey hehehehe
berusia belasan tahun "kot" ten ten ten....
seperti bukan orang semenanjung... sepertilah...
suka warna...... hehehe x pe cukup aku tahu dah la.....

dan nak tau tak  aku cuba nak seru dia dengan berkata 
"pelawok pelawok pelawok pelawok pelawok pelawok pelawok"
ye lah malam jumaat kan... 
mana tau dia muncul ha untung ar kan!! kalau dia muncul... aku tak kan kasi dah dia balik, terus panggil tok kadi je hahaha...
em tapi malangnya
segala cerita diatas ini hanyalah mimpi yang datang tadi walau pun just dalam sejam je terlelap!!!
kah kah kah kah kah...
bangun bangun aku terus cakap oh nie mungkin cerita malam jumaat kot!!
ehehhehee  hahaha jangan marah eh....
hehehe 

Tiada ulasan:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...