teman yang di kasihi!!

singah sini

Rabu, 30 Mac 2011

siapa salah?? aku kah??

aku terfikir sejenak bagaiman berperasaan jika aku mempunyai cinta tetapi nun jauh dari mata!!
bukan tak pernah ada kekasih jauh tapi kali ini benar-benar jauh... 
dulu aku ada simpan perasaan ini terhadap gadis labuan.. oh itu dulu... ya labuan dengan kuala lumpur..
jauh bukan.. yeah tapi itu bukan nya jauh sangat...
aku dia dan kamu!!
ini ceritanya...l
aku sendiri tak tahu adakah aku ini benar2 siuman untuk ini.... 
bagai ada loceng didalam kepala kerana aku buntu mendengar bunyi bising sambil ada hayunan periuk itu
dalam kepala.. oh tidak.... 
dia.. ya dah lama aku kenal.. mungkin sejak aku mula kenal erti senior.. yeah.. itu benar aku rasa...
lama perkenalan hanya bererti sahabat... tapi jujurnya aku amat mencintai dan menyayangi dia.. 
dia juga jauh.. jauh dari mata arah selatan jika tak silap... aku tahu dia tahu cuma dia tak pernah respond!!
itu dia.. tak apa.. aku boleh menunggu si dia....

ini kamu yeah kamu.. baru saja perkenalan kami aku kenal kamu sejak aku mengenali apa itu twitter!! 
oh.. hebat... aku tak tahu samaada aku follow kamu atau kamu follow aku.. itu aku abaikan...
kamu ya kamu aku rasa kamu sudah ada orang yang dia sayang sebab aku pernah terbaca cerita itu 
di alam maya nya.. yeah.. aku tidak terasa sangat kerana aku masih setia seperti bulan dan matahari.. 
cuma aku juga senang melihat kammu yang sentiasa ada masa menjawab soalan2 bodoh aku...
terima kasih ya.. kamu kamu juga orang yang agak senang di fahami.. yeah.. walau hanya kenal di alam maya
aku merasakan sesuatu perasaan ye.. walaupun jauh dalam hati ini untuk aku menyayangi kamu.. tapi
aku ada perasaan itu...
nak di jadikan cerita aku tak tahu samaada mana yang perlu aku pilih??? 
aku buntu...
jika aku pilih kamu... dia terlalu jauh dari aku...
jika aku pilih dia.. bilakah jawapan itu akan muncul atau sememangnya dia tidak berminat lagi pada aku??!!
mungkin kah aku salah kerana aku sendiri tidak tahu memilih?? 
oh aku buntu!! 
aku harap sekarang adalah nescafe yang boleh aku cicah dengan roti supaya dapat berfikir dengan WARAS!!

2 ulasan:

Abang Long berkata...

Salam...minum nescafe satu tempayan pun mungkin tidak dapat memulihkan keadaan kamu.. apa kata kalau guna buah dadu sahaja...hehehe..peace

JaMaL Arif Rosman berkata...

ahahaha... nescafe itu penenang saya...

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...