teman yang di kasihi!!

singah sini

Ahad, 20 Mac 2011

kau kau aku aku

sejuta kata semua merujuk bagai kau tu sahabat yang boleh di percayai oleh mata2 sahabat
tapi aku sendiri terkedu melihat kau ibarat lalang yang mmudah lentur bila ditiup angin
hah.. dulu semasa kau susah kami kami kami ni yang membantu untuk mengembirakan kau
tapi sebaliknya kau buta bila kau sendiri memakan kami ibarat sang tikus memakan anak sendiri
hah aku sangka kau ibarat tebing yang selalu bersama aur.. tapi aku silap semua tu hanya lakonon
ye silapnya disini aku lupa kau juga seorang pelakon yang hebat berlakon walau pun di dunia realiti
wah kau hebat ibarat belalang menyorok di daun-daun subur...
hah.. manusia memang begini tak pernah nak mengenang budi rakan rakan
sebaliknya kau seperti seekor anjing yang tersepit lepas kami lepaskan kau gigit kami kembali
huh mungkin kau lebih hina dari anjing.. kerana anjing sekarang juga mampu menjaga orang yang menyelamatkannya..
nah kalau kau terasa.. aku tak boleh kata apa.. ini hanya nukilan aku.. kau kau kau terasa lantak kau...
bezanya aku disini.. aku menghargai setiap kawan-kawan aku.. walau aku benci dia sekalipun aku tak akan
menjatuhkan mereka2 ini walhal aku masih ada hormat walaupun sedikit untuk mereka 
itu tanda aku masih menghargai mereka...
kau kau kau huh seseorang yang aku tak mudah untuk percaya tapi aku masih hormat kepada kau...
bezanya aku disini.. aku tak peduli kata kata mereka mereka yang sibuk berkata-kata dari belakang
aku ada cara aku.. aku ada kuat aku... aku ada hati aku.. aku meneruskan perjuangan yang tanpa memikir kata-kata mereka yang cuba membunuh aku dalam diam.. kerana aku percaya takdir aku sebegini dan aku tidak mahu menjadi musuh dalam selimut atau duri dalam daging!! berfikir sebelum kau terus dihina atau kau memang suka kau dihina itu aku tak tahu!!!

note: aku menulis ini untuk kau sedar!!

Tiada ulasan:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...