teman yang di kasihi!!

singah sini

Selasa, 22 Mac 2011

datang jepun cakap jepun datang MAlaysia cakap MAlayu la

ok kali nie gua rasa gua tengah hot.. dengan sesetengah orang yang tak reti beradap
cerita dia macam nie.. aku izat zul chaoi dan pian kami sedang berborak
huh mereka mereka nie sahabat yang selalu kami makan tengahari bersama 
di gerai kampung baru semasa rehat kelas RUMAH AKTOR SENIMAN
kami berchat di group yang tertutup...
nak di jadikan cerita kami bebual di chat dan tibe-tibe ada budak kecik ni 
dengan biadap suruh kami diam!!
choi!! agak agak la.. kau masuk group kami entah siapa yang invite than kau nak kami ikut cara kau??
memang tak la kan... kau dah masuk group RAS ikut la cara kami kalau tak suka kau belah!!
ha kan senang.. so kalau ye tak suka bahasa kasi lah cantik sikit kan dah kene ban dari group!!
ahahaha.. kepada mereka saya nak beri nasihat sikit masuk rumah pakmat tanggal lah kasut ,
masuk rumah pak cik liong pakai la kasut masuk rumah uncle ramu basuh kaki dulu.. jangan main redah
nnt kau mendapat!! lajak perahu boleh di undur terlajak kata kau yang kena!!
so im sory sbb aku remove kau dari group ok!!

Tiada ulasan:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...