teman yang di kasihi!!

singah sini

Ahad, 16 Januari 2011

wow masuk utusan la!! ahakz!!

ada terselit budak kecik sorang tu!!
bak kata abg HARITH ISKANDER  halus!!
 hahaha yezza ada cerita tentang rumah aktor seniman di utusan hari sabtu(semalam)
ok agak bersyukur dapat jadi salah seorang pelajar bersama zul huzaimy!!
kawan2 yang laen juga membuatkan saya tak sabar nak start belajar
pada 22 january ini!! ouch!! hope lepasnie jadi pelakon yang berilmu dan terus berjaya dalam bidang yang
aku angap kerjaya aku ini!!
huh kepada kawan-kawan, keluarga sepupu sepapat dan sesiapa yang menyokong tu thankz a lot tau!!
teruskan sokong saye di masa akan datang!!
kepada yang kata saya sombong!!
please know me first before u judge me!!
im sure u will crazy like me when u know me well tak percaya
tanya si jazli @ kiki sebab dia jadi gila sebab saya!! haha
sory eh JAZLI!!


2 ulasan:

sab berkata...

wow...

JaMaL Arif Rosman berkata...

haha.. sab wish me luck nnt ek!!
kalo adew la aq blakon filem nnt aq blanje ko tiket wayang??

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...