teman yang di kasihi!!

singah sini

Ahad, 30 Januari 2011

judgement dari mereka untuk saya hari ni di fesbuk!!

oh damn!! saye di judge begitu saja hari ni di fesbuk!!
oh sedeh la.. tapi bukan salah mereka saja kot.. mungkin silap saya jugak

1st: bongok!!
A: hye jamal awak kat mane
A:halo ada orang tak
A:ish bongok la!!
SEBENARNYA SAYA TIDO!! CUMA FESBUK JEA ONLINE OK!!

2nd:
B: hye jamal
B:jamal.....
B:jamallllllll....
B: ah belagak ar kau!!
SEBENARNYA SAYA MASIH TIDUR!!

3rd:
G:wei jamal
G:peh jamal kau sombongkan sekarang
G:bla arh..
SAYA MASIH TERTIDO!!

PEH LUPE NAK PRINT SCREEN TERPAKSALAH TULIS MACAM NIE JEK!!

tapi bukan salah mereka jugak
saye sepatutnya offline chat!! tapi sbb terlalu letih saya LUPA!!!
tapi diorang pun x patut nak judge saye macam nie
tapi saya mintak maaf la.. saya tak sombong, tak bongok dan tak berlagak!!
cuma keletihan..
harap korang tak mudah judge orang lain dengan perasaan korang la...
haha.. tak pe la.. sorry la yew kawan-kawan!!

2 ulasan:

Aesya Zealous berkata...

hoho..offline la dulu

JaMaL Arif Rosman berkata...

tu la... tertido ... tu yg lupe nk offline tu

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...