teman yang di kasihi!!

singah sini

Khamis, 6 Oktober 2011

sahabat tapi lahanat!!

kasar bahasa aku dan terlebih dahulu aku minta maaf ya..
aku bukan pendendam cuma aku ada perasaan marah
sahabat yang dulu satu bumbung  dan saling bertukar2 talileher tapi kini dia
bikin SETAN dengan aku..
cerita bermula setiap kali aku akan bercerita tentang gadis tepuk tangan!!
gadis tepuk tangan ialah gadis yg aku cuba cuba waktu belajar dulu dan dia ada bf!!
cuma itu cerita dulu.. sekarang aku saja bergurau pasal gadis ini di facebook
yang peliknya bf dia tahu segalanya.. aku pelik.. bf dia bukan lah rakan fb aku dan aku dah block
sbb dia pernah buat taik dengan aku.. mulanya aku ingat bf dia stalker tapi
bila di check dan dicerita oleh rakan sendiri baru aku tahu si BABI CELAKA LAHANAT!!
punya angkara
satu word untuk orang macamni! LAHANAT!!
tak pernah kenang erti sahabat!! aku bukan nak mengungkit cuma nak dia
ingat kenangan dia susah dulu aku yg masakan utk dia ini nama sahabat
dulu kau yang beriya menyaport aku utk gadis ni sekarang kau pulak balaci laki tu
aku dgn gadis tu dah tak de pape saja nak sebut2 nama dia..
yang kau beriya jadi balaci menngadu yang aku masih ada hati kenapa
dah aku kena maki tak tentu pasal!!
bukan aku hadap sangat pun gadis tu.. aku bukan cakap besar dan aku tahu kemampuan aku bagaimana
heh sedangkan actress tu pun boleh aku ngorat ni kan si gadis tu
apa lah sangat!! hey gemok kau kalau tak tahu cerita sebenar jangan pandai2 buat cerita!!
maaf kau masih sahabat cuma aku hati-hati dengan kau
aku bukan pendendam cuma aku tak mahu kawan dengan musuh dalam selimut!!

Tiada ulasan:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...