teman yang di kasihi!!

singah sini

Khamis, 29 September 2011

PEREMPUAN INI

setiap kali  aku lihat potret wajah dan nama nya di dalam laman sosial MUKABUKU
dengan segera air mata menitis tanpa sedar.... ha siapa siapa???
dia orang yang aku sayang dan pernah aku cinta...
banyak kenangan kenangan aku bersama atul..
dari kekelas sama2 duduk dalam bas sama2 makan sama2 pergi kuliah sama2 keluar sama2
aku rindu nak berbual dengan atul... aku rindu nak tengok wayang dengan atul
aku rindu nak tengok atul blur.. dgn memek muka sewaktu dia blur aku amat merindui detik itu...
aku rindu nak tengok atul masa atul kat hospital! time atul sakit tu.. muka atul pucat habis... tapi tetap comel...
aku rindu nak jalan2 makan A&W dgn atul!! aku rindu nak jalan hantar atul balik... balik hostel!!
aku rindu nak call atul malam2 kacau atul buat assighment!! aku rindu nak buat macam2 dengan atul!!
aku rindu nak tengok perangai TEGAS dalam KELEMBUTAN atul.....
aku tak pernah rasa menyesal kenal dengan atul walau pun sesaat
sebab aku ikhlas dengan atul...
banyak kenangan yang aku ada dengan atul!!
pernah suatu masa bagi aku atul segalanya sampai suatu hari
bila terjadi satu peristiwa yang menggoyang kan hubungan aku dengan atul...
tibe2 aku dan atul tak menegur antara satu sama lain...
dan aku mengaku mungkin juga waktu itu aku yang salah
aku terlalu mengambil tahu pasal apa yang atul mahu lakukan sehingga atul rimas mungkin dgn tindakan aku tu..
dan kini atul tetap atul dalam hati aku!!
hampir 3 tahun tak ketemu dari 2009 hingga kini 2011 hmmm.... rindu tahu!!!
aku berdoa agar Atul terus ditemukan dengan insan yang terbaik untuknya!!
aku mengharap dia bahagia selamanya aku berdoa dia berjaya dalam hidupnya!!
kerana aku tahu untuk aku bersama dia peratusnya kini tinggal 10% mungkin..
dan untuk  melihat kebahagiaan atul aku juga merasakan bahagia itu!!
biar aku simpan segala kenangan2 kami untuk aku jadikan MEMORI TERINDAH!!!

dari kiri: atul, abe, ekmal (gambar dari along tuna)

setiap detik setiap saat berkait kan aku dengan atul jujurnya aku tak pernah lupa!!

p/s: aku kagum dengan sikap setia atul dengan bf nya dulu sewantu aku cuba2 untuk memilikinya
      ceritanya aku hanya bertepuk sebelah tangan!!

PUISI UNTUK ATUL!!
senyum mu tawa mu
membuat hati ini rasa bahagia
sakit mu sedih mu
aku seakan mati waktu itu
tutur mu bisik mu
aku hargai dan ku simpan 
kini kau sendiri
tak lagi kita bersua 
dihati kecil ku ini kau tetap disini 
dan akan terus di situ!!

UNTUK MEMILIKI KEBAHAGIAAN KITA HARUS MEMBAHAGIAKAN TERLEBIH DAHULU!!

Tiada ulasan:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...