teman yang di kasihi!!

singah sini

Rabu, 26 Oktober 2011

karma 3 3 3!!

masa berputar laju 3 minggu dah macam 3 hari dalam 3 minggu dah 3 hari tak ditegur!!
dah dia yang selalu sayang sayang bagai dan kini tetiba menjauhkan diri eh eh!!
dan tiba tiba aku dikata seperti buaya yang bukan tempatnya di sungai tapi darat!! eh eh!
sial!!aku bukan marah dia.. cuma aku marah diri aku yang cepat sangat mengharap!!
celaka manusia biasa suka mempermainkan perasaan manusia yang lain!!!
bukan aku buaya darat seperti sangkaan atau tuduhan dia ni!!
aku berjanji yang aku tak akan balas dendam! ye mmg aku pemarah tp aku bkn pendendam!!
biar kan karma itu mengajar!! biar dia tahu jika kopi kau buat pahit kopi yg kau dapat pun pahit!!
perasaan bukan untuk di mainkan.. ia bukanlah gitar yang kau boleh petik satu satu kodnya!!
kau perlu tahu bila semua dah di berikan pada kau.. kau harus menjaga semuanya!!
kerana itu kepercayaan yang menyatakan hasrat sayangnya untuk engkau!!!
aku harus belajar bagaimana mengenali terlebih dahulu baru berperasaan!!
iye hensem itu tiada pada aku tapi jujur itu besar ada pada diri aku!!
Amacam berani?? kalau tak jangan dekat lah...
aku ni Terlalu Ohsem Untuk kau kot!! hahahhha #SAja nak sedapkan hati je ni....
kalau kau tak suka terus terang je la... aku okey sebab aku tahu
#aku tak hensem macam ashraf muslim!!
#aku bermata sepet!!
#aku berkulit gelap!!
#aku rendah!!
#aku tak sempurna!!
jadi jangan kau tuduh bukan bukan!!
kalau dah x nak cakap je sebab aku ni jenis manusia sedar diri!!

TERIMA KASIH SEGALANYA!!
TERIMA KASIH UNTUK 3 MINGGU!!

Tiada ulasan:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...