teman yang di kasihi!!

singah sini

Selasa, 25 Oktober 2011

kayuhan lewat isyak

tak tahu kenapa malam ni aku tak boleh tidur padahal sebentar nanti jam 10 sudah mahu
ke ujibakat untuk sitkom remaja di REd COM phew.. 
aku berdoa agar adalah rezeki aku disini.. semoga allah membuka pintu rezeki untuk aku...
amin.. ya rabbal alamin...
dalam tak boleh tidur aku dengan senang hati membuka youtube
dari aku tengok cinta muka buku membawa ke cinta muka bulu dan terselit shiela on 7!!
eh eh apa ni.. haha serius aku tak mengenang tapi kenangan lama datang tiba-tiba bila
lagu DAN dari shiela on 7 tu aku main kan..
phem sungguh puaka lagu ini bagi aku kala pengakhiran isyak ini berlabuh....
sumpah aku dengan tangan sakit angkara kelalaian dan kebodohan sendiri
lagi sakit bila teringgat kenangan lama-lama waktu bersama TIA weh.. apa ni...
ok itu semua kenangan dulu... 
dalam sedar tak sedar... aku dah 2 tahun lebih solo
phew.... lame tu hahahaha.... bila fikir balik macam tak percaya tapi ini realiti untuk aku
ye bukan x nak bercinta tapi tiap kali cinta tu ada aku tak tahu antara ia benar serius atau lebih 
kepada permainan??!! huh bahaya kan kalau permainan
sebab hati bila terluka susah dan mungkin tak kan baik... 
bukan lah macam luka terguris di jari ada kesan dan boleh baik serta boleh hilang!!


melihat sepupu sepapat akak aku kahwin.. sure aku sendiri rasa nak kawin.. cuma
bagi aku.. aku perlu bersedia.. menyiapkan perkakasan peperangan zaman perkahwinan nanti
perlu ada senapang peluru perisai dan pertahanan yang kuat untuk aku menjadi nakhoda kapal 
yang hebat!! 
aku mahu rusuk kiri yang dicipta untuk aku itu akan kembali dan terus melekat kembali dirusuk kiri
berdoa ia tak akan patah atau tercabut kembali bila ia sudah bersatu...
keselesaan kebahagiaan keharmonian kepelbagaian lagi akan aku cuba lengkapkan untuk nya
menjadi pasangan kepada malam dan bintang selamanya itu impian aku

semoga ia akan kekal abadi!!
tak tahu kenapa lewat isyak aku memikirkan persediaan sebelum nikah sebenarnya kahwin tu silap ahahhaa!! 




 pesanan aku doa kan aku berjaya dalam casting untuk sitcom remaja dari redcom ni... amin...


2 ulasan:

Miss Eiza berkata...

heee~tak sabar nak kawin ea...takpe sedia dlu..jgn gopoh =)

JaMaL Arif Rosman berkata...

hahaha memang x sabar tp masalahnya calon pun x de lagi hahahaha :P

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...