teman yang di kasihi!!

singah sini

Selasa, 18 Oktober 2011

UNTUK ORANG YANG DISAYANGI!!

biarpun cuma seminggu aku diberikan rasa itu
aku amat bersyukur tak terkata kerana masih dikurniakan rasa itu
rasa yang telah hampir 2 tahun aku tidak temui
sehingga aku sendiri lupa tentang perasaan itu
walau bukan dia yang luah kan namun aku dapat rasa
perasaan yang tiba tiba hadir tanpa aku minta!!
perasaan dimana pertama kali aku memandang dia..
lalu aku menegur..
dan aku berjaya menselesakan diri aku dan aku rasa dia juga begitu!!
jujurnya selepas putus dengan TIA aku dah lama tidak bercinta
cuma keinginan untuk bercinta itu ada tapi aku takut
dan aku memutuskan untuk tidak mencari CINTA ini lagi...
sampai suatu masa aku pernah memutuskan untuk biarlah masa yang menentukan
dan untuk 2 minggu ini aku diberi satu perasaan yang aku sendiri tahu
aku mahu itu.. cuma aku ini dijerat oleh PENYAKIT FOBIA CINTA!!
dan biar lah aku cuba perlahan-perlahan
aku berdoa semoga tuhan membenarkan aku menerima rasa ini lebih lama!!
kerana AKU MAHU DICINTAI DAN MENCINTAI!!
tuhan kau berikan aku masa untuk ini!!
dan jika aku mati sekalipun nanti...
aku sempat rasa bagaimana
aku DICINTAI dan bagaimana aku MENCINTAI!!


tuhan berikan kesempatan walau hanya sekali!!
aku mohon!!


1 ulasan:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...