teman yang di kasihi!!

singah sini

Selasa, 17 Ogos 2010

kenape!!!

kenape...
persoalan tuk hari ini..
kenape????
kenape?
dan terus kenape???
hmmm... kadang-kadang aku tak tau
nak salahkan diri aku atau dah memang takdir...
nie soal cinta la..
kenape??
kenape??
kenape?????????????
arh........................
kenape setiap orang yang aku cintai
tak ditakdirkan tuk bersama dengan aq??
salah aku ke sebab tak mendekati dengan betul
attau memang takdir aq sebegitu??
aq tunggu yang sorang nie dah 7 tahun.. tapi lastly x de pown..
x pe lah yang nie aq x harap sangat kot...
tapi yang sorang nie.. sumpah kalau nak campak aq
kt selat melake pown aq sangup untuk dia..
kalau bapak dia nak suruh aq belikan banglow pown aq aq cuba...
sbb series dalam hati aq hanye adew dia...
dulu kini dan selamenye....
bukan x pernah nak luahkan.. dah luah dah pown.....
tapi selame4 tahun nie dia masih tak tercipta untukku..lagi
supaya tuhan menyatukan aku dengan dia
suatu hari nnt.. itu lah doa aq hari-hari... 
dalam doa..solat..dan hatiku
hanya dia....
ya tuhan makbulkan lah doa ku ini.. amin...

Tiada ulasan:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...