teman yang di kasihi!!

singah sini

Selasa, 31 Ogos 2010

hanya kamu!!!

ha.. pahal la entrie aq nie "hanye kamu"!!!
adakah aku nak menceritakan tentang kekasih??? oh no no no no...
adakah aku nak cerita tentang tunang??? oh.. no..no..no..no...
adakah nak bercerita tentang jodoh?? pun .. no.. no.. no  .no...
atau pun cerita tentang sahabat??? Pun bukan.. hahahahahahaha

sebenarnye aq nak cerite pasal 
percintaan aq dgn blog aq nie lah...
ape.. bodo.... macam budak2!! x matured!!!
ah peduli hape aq!! blog aq!! suke hati aku la!! adew aq kesah!! em.. mak tak kacau kau pun noxxx!!
hahahahha ape yang aq sedang mencarut nie.. hahahhhahaha
lame tak mencarut sekali sekale best pulox!!! hahahaha

em thankz to google sbb adew kan blogspot
sbb dgn blogspot nie lah aq dapat meluahkan perasaan aq
dapat memaki hamun, dapat mencarut marut dapat berpropa bagai!!! huhuhuhhu
tau tak, tanpa bloger nie, maybe aq dah sewel dah
sbb tak tau nak meluahkan perasaan aq kat sape
nak luah kat awek!!! huh haram Takde!!
hahahaha tuh selain parent and adek-keberadek 
ha blog nie jea la tempat aq memadu kasih
cewah!!!

hahahaha 
kadang2 aq tulis jea tapi x pose pon sbb meluahkan perasaan geram aku kat blog nie..
hanye aq dgn dia jea tau hahahahha
so blogger2 sekalian adakah anda seperti saya??
uh 




jika anda boleh menulis teruskan lah!!!
^_^

Tiada ulasan:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...