teman yang di kasihi!!

singah sini

Rabu, 17 Ogos 2011

maaf la lambat

hye all... jujurnya aku teramat merindui nak berbloging...
tengok macam-macam dah berubah kt blog ni.. aduh
mr.lappy x baik2.. aku x hantar dia pun pegi hospital
sbb aku pun bz dengan urusan harian..
syukur rezeki setakat ini setelah hostel ramadhan,cinta madinah dan terakhir getaran jiwa..
itu rezeki dari menembak (shooting) insyaallah aku kena kerja lebih kuat lepas ni
aku feeling feeling dengar lagu akim-janji... hahaha siap ada buat video miming dia sekali..
nnt kalau rajin aku update kt fb.. oh korang rajin2 la follow twett aku eh..
sbb aku selalu aktif kt situ fb pun sama...
maaf lah kawan2 saya jarang update..
insyaallah lepasni kalau saya diberi kesempatan saya akan update lagi...

Tiada ulasan:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...