teman yang di kasihi!!

singah sini

Rabu, 17 Ogos 2011

calon isteri

terpaku aku!! bila memikirkan seseorang yang aku rasa dialah calon isteri...
bukan seperti gadis lain yang kebiasaan aku kenal.. dia sangat WOW!!!
jujurnya tak ramai kenalan aku yang sebegini...
dia bukanlah dari golongan gadis2 yang berpurdah mahupun bertudung..
dia gadis normal seperti gadis-gadis biasa cuma bezanya dia..
dia tersangat menjaga cara percakapan, cara pergaulan dan tahu batas-batas
sepatut mana dia jaga dirinya sebagai seorang gadis..
WOW!!!! aku kagum.. dia selalunya menasihati dan bercakap baik..
dia juga seorang yang workerholic... yeah.. senang la bakal suami dia nnt hahahaa
bagi aku dia cukup sempurna.. oh dia selalu juga tolong aku dalam kerja2 menembak...
terima kasih awak... tak perlu lah aku sebut atau aku catat namanya disini
kalau dia baca aku rasa dia tahu siapa dia...
dan aku teramat suka untuk berkawan dengan orang-orang seperti ini....
itu saja banyak lagi nak tulis pasal dia tapi cukup setakat ini salam ramadhan semua!!

Tiada ulasan:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...