teman yang di kasihi!!

singah sini

Ahad, 17 Julai 2011

kau tahu aku rasa apa??

berjalan dalam rasa yang tidak berperasaan di atas bumi seperti bulan
sendiri berliku liku berlopak lopak berkali-kali aku terjatuh adakala sampai tersembam
tapi aku gagahkan kaki untuk melangkah!! geram tapi pendam ya tak semua rasa apa yang kita rasa
mereka melihat tak memikul,, ye berat batu yang ada di tanggan aku tak dapat kau rasa beratnya kan
aku sendiri gembira dengan apa yang aku lakukan....
aku kenal seorang kawan nama dia hasmira azmi.. 
dia ni gelak "kuat" tapi sweet!! hahaha suka tengok dia gelak sebab nampak gigi.. nice aja..
seronok cakap2 dengan dia.. kenal pun kt set dah dah... 
nnt aku update lagi..
nak cerita semakin hari semakin seronok hidup ni !! 
seronok seronok seronok!!
"insayan yang cemerlang ye..ye..ye,, datangmya dari akal yang bersih dan hati yang suci.. ye.ye..ye,,eye...

2 ulasan:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...