teman yang di kasihi!!

singah sini

Isnin, 29 November 2010

doktor dokti!!!

sakit hati... sakit perut.. tangan belom ok lagi...
bleading x habis habis.. darah aku bukan air..
tunggu doctor lame2 last last doktor buat tak tau..
cuma cakap bleading perkara biasa!!
ape patut aku cakap??
layaknya doktor nie di beri penerajang!!! 
nak jadi doctor.. kerajaan dah bayar gaji...
lak sana lah tugas tu elok-elok....
kalau aku mati darah tak da... kau bukan boleh buat ape- ape pun!!
bagak betul!! tau bagak tu ape.. bagak tu bodoh la..
bukan nak cakap aku pandai cuma bila emosi menguasai diri
aq boleh cakap yang bukan2 dan benda tak sepatutnya aku cakap!!
so ... kepada doctor2 di luar kalau nak berkerja... laksanakan tugas betul2!!
pesakit memang seharusnya diberi rawatan terbaek... 
nak marah sangat pun tak boleh benda dah jadi.. 
dan aku masih bersyukur sebab dapat merasakan keenakkan makanan
dan nafas yang diberi oleh allah!!
allhamdullillah

Tiada ulasan:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...