teman yang di kasihi!!

singah sini

Rabu, 13 Oktober 2010

insan biasa...

hidup kita ini banyak cabaran dan dugaannya.. tapi kita mesti bersyukur
sebagai insan biasa aq banyak meluahkan rasa hati aq dengan berkarya
aq ingin berkarya sampai mati itu jika dibenarkan oleh nya.... 
untuk menjadi seniman itulah cita-cita aq sejak kecil...
mungkin orang akan mengelakkan aku ketika aku kecil 
kerana cita-cita aku ialah seorang seniman...
seniman yang berjasa kepada negara.. kepada masyarakat dan kepada alam ciptaan tuhan..
menzahirkan luahan rasa si bunga matahari, orang hutan dan alam sekeliling ini
aku anggap sebagai tanggungjawab untuk menyedarkan kalian
bahawa mereka juga perlukan kehidupan yang sempurna.. seperti kita juga..
jadi aku harap aku akan menjadi seniman yang dikenang suatu hari nanti!!!
aku juga mahu berkarya sebanyak mane dan selama mane selagi di izin oleh tuhan,....

Tiada ulasan:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...