teman yang di kasihi!!

singah sini

Selasa, 26 Oktober 2010

bile saye terfikir masa akan datang!!

haha kelakar kan.. kecik2 mude2 tapi terpikir pasal mase depan
yela dulu time kite kecik kite tak pernah pikir yang kite akan further study la.. ambik lesen ketela
drive jauh2 la.. pergi scuba diving la... pergi bercuti dengan kawan2... karaokea dengan kawan2...
kalau dulu time kecik sume mak n abah sediakan.. nak makan disediakan.. nak mandi.. dimandikan.. samapai
nak iyak pon di basuh kan.. hahahahhaha... dulu time mak n abah kerja saye dijage oleh orang tapi
dah besar nie sume bwt sendiri.. nak makan sendiri.. nak belajar sendiri.. nak duit pon carik sendiri hahahaha
rindu mase kecik-kecik.. time pergi jj or the mall nampak mainan kite mintak jea kt parent kite than diorang akan belikan..
tapi sekarang nampak jea pikir.. eh duit nie kalau beli bende alah nie.. hal2 lain nnt cukup ta.. hahahhaa tp takpea sampai bile kita nak  hidup di taja oleh parent kan.. skarang dah besar.. kene la kerja tuk dapat ape yg kite nak.. kerja2 dunia kene buat kerja2 akhirat lagi wajib dilakukan ka... em... sekarang ok lagi sebab hidup sorang2 jea kalau ye pon just bagi parent duit la kan.. bile time dapat gaji tu..
nnt mane tau lima taun akan datang... boleh kea kita survive???
em nnt jadi suami orang.. nak jage anak orang makan.. pakai.. kesehatan dia kene jaga.. keselesaan tempat tinggal dan banyak lagi.. yew orang kate cinta cinta cinta bawak ke mati but kalo cinta jea tapi duit takde camne orang nk hidupkan... em... pikir lah sendirik.. aku nak kan keselesaan mase depan tuk bakal isteri aku
aku nk kan yang terbaek tuk isteri tercinta.. nak bagi dia duduk rumah besar.. selesa.. dan nak bagi dia keselesaan tuk terus hidup bersama aku sampai mati..  mungkin bila adew rezeki aq dapat baby (huhuhu tak sabar nk adew anak hahaha) nak pulak jage jeselesaan tuk anak dan isteri... aku berharap sangat aku tak kan lupe daratan kalau aku berjaya one day nnt.. hmmm... aq pon tak tau pasal pea aq terfikir sume nie.. cam kelaka jek bunyinye tapi nak tak nak aku kene pikir la kan..
em tak lame lagi dah nak start keje dengan celcom.. hope pasni aq lebih konsisten dalam hidup aq
nak kumpul duit than kawen hahahhaa.... em... wish me luck for keje baru nie... jadi executive dah pasni
hehehe suke suke suke!!!
 em.. i love u all.. i love my family ilove everybody!! hehehehe!!
muaxxxxxxxxx!!!!

Tiada ulasan:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...