teman yang di kasihi!!

singah sini

Rabu, 14 April 2010

eh!! salah kenyit mate la

erm kejadian nie berlaku dekat satu shopping mall di area kawasan kuala lumpur
kejadian terjadi apabila mata ku sakit dan terkebil-kebil!!
masa : 6:30 
tarikh : 13/04/2010
tempat : the mall k.l (shopping mall  & mc donald)
punca kejadian: terkenyit mate dekat budak pompuan kolej la

kes terjadi apabila mata si mohd jamal arif bin rosman 
termasuk habuk yang jahat. lalu saye mengeyit mata
tetapi dalam tidak perasan
ada sekumpulan student perempuan kolej masterskill
di hadapan saya lalu dengan tidak sengaja saya terkenyit dekat
salah seorang student itu 
lalu beliau dengan perasaan yang perasan 
terus senyum dan mengenyit kembali
matanya kat saya
dan saya senyum terus  berlalu pergi
bersama kawan-kawan saya.

selepas itu selang beberapa jam saya dan kawan-kawan saya ke 
mc donald di mall itu
lalu kami terserempak dengan 
sekumpulan budak perempuan kolej berkenaan
lalu gadis yang perasan tadi tersenyum-senyum
(cantek mmg la camtek tapi perasan minah nie)
sewaktu kami dalam perjalanan 
mahu keluar dari mc donald itu
tibe-tibe
gadis tu berkata

gadis x : awk awk
aku : sape?? dye kea??
gadis x : tak la awk la
aku : saye?? adew pape leh sye tolong??
gadis x : erm nie email saye papehal ym ek!!
aku : thankz!! sambil tersenyum2!!
dalam hati aku berkata : perh gile perasan minah nie
                                    aku sakit mate jea kot
                                    terkenyit jea bkn ape pown
                                    perasan abez minah nie hahaha

so motifnye kepade semua: janganlah anda pikir jika adew org terkenyit mate dye nak ngorat anda
                                          kadang-kadang dye sakit mate macam saya jadi jangan lah jadi perasan yeh!!

hahahahahaha!!
so korang sume hati-hati la yek!!
hahaha

                                         

Tiada ulasan:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...