teman yang di kasihi!!

singah sini

Isnin, 26 April 2010

di perlekeh!!

erm weh hari nie  aq nak story kt korang pasal betapa sakitnye hati aku sbb di perlekeh oleh kawan aku!!
dalam hidup nie antara bende aku paling benci terjadi bila aku di perlekeh
per sakit hati kot!!
mule cerita bila aq dapat kawan baru dengan production yg agak bagus kt malaysia nie!!
tak mau la sebut tentang production mane
 takut kene saman plak kan tapi adew la sorang mamat nie 
8tually dia nie member aq
dah dkt 9bulan kitorang kenal n selalu gak dye dgn aq bekerjasama tapi aku tak tau
pahal
hari nie
dye perlekeh aq gile babi!! macam aq x pernah bwt online editing!! 
punya kah sial bila aq cube bagi idea dye boleh cakap dgn aq depan semua krew nie
dia cakap : ha jay kau kalau nak bagi idea pikir lebih sikit nnt bwt rosak aediting jea
perh sangat lah berbulu hati aku
tapi depan dye aq bwt2 cool la en
bkn nak hipokrit cume nak tunjuk kite kene komitment time bekerja
tak pe dalam hati aku
nak jea sounfd dye tapi pikir member
aq bwt dak jea la!! nak bwt camne nnt sound cakap aq emo lah ape lah
gile tak emo
aku kene perlekeh bro!!! KALAU KAU KENE PERLEKEH KAU TAK SAKIT HATI KEA??
tipu la if tak sakit hati!!
tak pea nnt aq nk buktikan aq leh bwt yg terbaek
tuk production nie ok silap2 kau 2 yg x boleh nk bwt kerja dgn bagus
pikir ko banyak sangat pengalaman ye la maybe ko dah lebih 10 tahun bwt production kan
maybe ko dah habis terrel la en??
x pea aq nak bukti bahawa walaupun aq kecik n aq macam budak2 tapi
pemikiran aq lagi bagus dari kau la @#$%&!!
jaga kau

Tiada ulasan:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...