teman yang di kasihi!!

singah sini

Khamis, 7 Februari 2013

Teriak kecil situa

Aku punya sikap sensitif
Melalui pembelajaran hari-hari berdepan manusia
Aku mampu atasi perasaan itu
Namun sebgai lelaki
Aku sangat lemah dgn seorg perempuan yg aku sayang... jujur aku terlalu sayang namun tak pernah cuba utk di mengertikan, difahamikan, di rasakan!!

Aku tak kisah kalau aku tak di tegur namun ku tak boleh tak lihat dia walau sehari

Aku hormati apa saja  kemahuaannya walaupun sebenarnya banyak perbuatan dan perlakuannya menyakiti diri dan hati ini...
Yaaaa semua itu sbb aku tak nak dia down..

Aku??? Aku??
Aku pula bagaimana? ?
Selalunya aku tak kisah sgt pasal aku... cuma aku mahu dia bahagia...

Apakah salah utk aku mencintai tanpa dicintai??
Apalah salah utk aku bahagia tanpa dibahagiakan?

Semoga nnt tuhan akan buka mata... bukan sahaja mata dua.. malah mata hati.. dan berharap kau nampak mana permata dan mama kaca...

Mencintai itu anugerah dicintai juga anugerah
Tapi menyakiti itu
Mintak dimarah
Sekian

Tiada ulasan:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...