teman yang di kasihi!!

singah sini

Rabu, 13 Februari 2013

Akan tiba

MENINGGAL!!!
Setiap yang hidup pasti akan mati!

Meninggalkan aku untuk waktu sekarang itu sangat kejam...
Kau tahu aku akan terus menderita bila kau lakukan ini kepada aku
Aku sangat menyayangi kau
Sumpah
Aku sanggup lakukan apa sahaja demi kau rasa itu yg terbaik utk kau...
Pengorbanan..
Huhh
Itu pun kalau kau Nampak
Aku tak harap kau balas apa yg aku buat
Cuma aku nak satu penghargaan je..
Itu aje..

Ye memang setiap pertemuan akan ada perpisahan
Perpisahan itu akan tiba
Bila?
Bila waktunya aku pergi meninggalkan kan kau, dia, mereka dan semua di dunia nanti..
Waktu itu barulah kau puas agaknya tidak melihat aku lagi....

Dalam kehidupan ini seperti ug aku pernah menulis
Salahkah aku mahu merasa sedikit bahagia salah kah aku menumpang kebahagiaan?

Jika salah salah kan lah dunia yg memberi kau tempat utk hidup dan bahagia sekarang!!

Manusia akan ada sikap lupa
Lupa dari banyak perkara sehingga menyakitkan banyak pihak.. dan akan ada ramai manusia yang tak mahu mengaku salah mereka malah mereka lagi seronok menyalahkan manusia manusia lain..
BODOH!!!!
Sebab itu manusia harus belajar..
Akan tiba waktu kau belajar... belajar dari kesilapan org lain lebih baik dari kau belajar dari kesilapan kau sendiri..

Akan tiba masanya
Akan tiba waktunya
Akan tiba caranya
Akan tiba segalanya
Aku kan pergi...

Hargailah orang yg ada di depan kita sebelum dia hilang terus di mata kita.
Sesalan tak kan mengubbah apa apa jika mereka dah tiada nanti..

:)

Tiada ulasan:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...