teman yang di kasihi!!

singah sini

Isnin, 16 April 2012

DAN SEBENARNYA

meneliti bait bait ayat 
bait bait puisi indah hamid si furlud
aku diam...
aku bangun 
aku ambil kunci
aku baring balik
aku duduk semula
aku campak kunci
aku on laptop
aku cari twitter!!
aku dapat DM!!!
aku baca DM!!
"WOiii  budak hitam, kau tak payah la nak badjet bagus nk 
kawan2 konon dgn awek aku!! kau agak agak sikit nnt aku cari kau
aku pukul kau tau la"
KERAS BUNYINYA!!
aku tutup DM!!!
aku fikir lagi
salah ke nak kawan dengan semua orang??!!!!
salah ke??!!
woiiiiii salah ke???
aku bukan normal macam korang tau
aku manusia yg dianugerahkan penyakit
buah pinggang tahap akhir!!!
biar aku tak di beri rasa bagai mana dicinta i kekasih!!
tapi biarlah aku sendiri rasa bagaimana rasa dicintai rakan2
kasih sayang antara sahabat- sahabat!!
salah ke aku cuma nak rasa kasih sayang
selai dari keluarga!!
tak apa kalau tak boleh
biar lah aku sendiri sendiri
kalau itu salah aku sanggup jadi kera subang!!
aku tak mahu org lain sakit kerana aku!!
tapi kalau aku sakit pun aku tak rasa ada yg memahami!!
cukuplah
biar aku dengan jiwa kacau aku!!
aku letih hadapi orang2
yang takut dengan bayang bayang aku!!
dah la... 
aku letih.. sangat letih...

Tiada ulasan:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...