teman yang di kasihi!!

singah sini

Selasa, 17 Mei 2011

sebab dia

cerita tentang gadis...
yeah aku selalu begini cerita tentang gadis gadis yang aku rasa aku suka
ahahha
oh suka tak bererti cinta lebih kepada sayang!! hahahaha
rumit kan hal ni.. okey aku terus berjalan seperti hari buasa.. berkawan dengan semua orang tapi semua yang aku kenal tak seperti dia...
oh macam ramai je kan aku berkenalan dengan gadis2.. ye sememangnya ramai..
cuma setakat ni seorang saja yang aku rasa aku selalu teringatkan dia.. apakah..
ops belum ke arah percintaan sekadar berkawan dan mula rasa sayang akan perhunbungan
itu..
seorang yang dikenali dan mula bertapak dalam dunia seni...
aku kagum dengan dia.. semoga dia cepat berjaya dan berharap dia tak lupakan aku..
seperti mana aku tak pernah lupakan dia...

Tiada ulasan:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...