teman yang di kasihi!!

singah sini

Jumaat, 1 April 2011

muka tak hensem!! ok tak de masalah...

yeah.. bila sebut lelaki je... pompuan biasa terus terpikir.. 
teng teng teng.... hensem lah.. body tuff lah.. macho lah.. itu lah.. ini lah.. lantak lah..
eh silap lantak lah tu biasanye tak de...
huh... clishe la bende bende ni.... penat dengar.. ye lah.. biase lah sape yang tak nak lelaki hensem kan..
hah.. macam saya,, orang selalu kate.. eh kau jangan perasan kau tu fahrin la.. farid kamil la..
sebab kau tak sehensem diorang!!! 
huh.. well that im agree... ececeece tetibe nak ngaku (erh tipu je ni x ngaku terase macam hensem je)
ahahaha...
ok.. kalau la kan aku tak hensem.. em.. tak kan orang kate.. eh awak nie nampak dari jauh macam                      que haidar!!(perasan)
oh yeke.. terima kasih ye.. hgaha aku tak tau la.. kan dia puji atau dia perli la en..
tak pe lah aku anggap dia puji lah walau pun aku tahu dia tipu hahahaha kalau aku jumpa dia lagi
(eh lupa dia nie pompuan tau.).. aku nak cakap awak awak, awak nie dari dekat nampak macam
angelina jolie lah... peh komfirm dia paham maksud aku hahahaha
x pe x pe 
eh aku nak cerita apa eh sebenarnya haha lupa pasal x hensem sebenarnya..
ok ok.. back to the story.. dah la dia kate dari jauh macam que comfirm la dia nak cakap aku x hensem kan..
x pe lah.. biar lah x hensem yang penting manisnya ada kan kan kan...
apa engat semua lelaki putih tu hensem la.. podah... aku yang hitam manis ni lagi manis tau
kAH kah kah.. contoh orang yang macam aku.. macam REMY ISHAK!! nah tengok kan ada jugak tu
tapi hensem je kan.. abon.. ha manis jugak yang best EBBY yus.. manis jugak...
erh jadi bagi aku kalau orang nak cakap aku tak hensem.. x pe lah... lagi pun ia nya subjectif 
yang penting saya tau saya manis hahaha.. 
ok ada siapa2 yang nak muntah hijau tak??
sila lah.. ahahahahhaa
ok tu je.. nak cakap hensem ke tak ke saya tak kesah la awak!! ahahaha
kalau awak kesah cari lah lelaki2 hensem tuff macho tu...
carik kebahagiaan kat diorang boleh??
hahaha dah jangan jadi macam lagu si shahir dah la
 kebahagiaan dalam perpisahan..
no comment la kan.. hahhaa
ada orang pernah cakap kat saya
biar tak hensem asal pandai menyayangi!!
ceceh poyo nye la ayat atas ni..
geli haahhaa :P

haha lain toQQ!! ahahaha
     

Tiada ulasan:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...