teman yang di kasihi!!

singah sini

Jumaat, 31 Disember 2010

manusia yang sempurna!!

kalau la aq nie di tak lahirkan sempurna!! tak pernah buat dosa.. peh betapa indahnya hiidup aku kan...
kalau korang pun aq rase korang pun nak jugak jadi sempurna kan?? kan?? kan??
x payah sakitkan hati orang?? x payah nak menipu x payah nak mengelak... dan sebagainya...
tapikan kadang-kadang ada manusia yang tak suka kat kita sedangkan kita tak buat ape-ape pun dekat dia..
jadi sempurnakah keadaan sebegini?? ramai orang nak jadi perfectionist!! tapi sebaliknya mereka yang  tak perfect!! kerana disebalik kelakuan mereka sebegitu kita sendiri lihat mereka tidak perfect!! 
kelakar... jacky chan tu pun nak practis tuk filem action dia tu pon banyak kali tak jadi!! nie kan kita yang tak berlatih tapi mahukan yang sempurna....
ok... kalau korang rase korang sempurna tolong ajar aku cara nak menyempurnakan diri aku yang tak sempurna nie.... tolong la.. aq nak sangat belajar.. maklumlah.. bukan salah parent aq tak ajar.. diorang dah ajar sebaik mungkin..
cuma aq tak paham ape kehendak kalian yang selalu mahukan SEMPURNA!! 
tolong ajar saya, SAya tak tahu nak buat!!

Tiada ulasan:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...