teman yang di kasihi!!

singah sini

Khamis, 30 Disember 2010

2010 melabuhkan tirai 2011 say Hi!!!!

allhamdullillah kita dah sampai ke penghujung 2010 kan kan kan...
haha dalam tak sedar tup tap tup tapalexxender (kate johan)
(nie sekadar gambaq hiasan 
sbb saje nak buat iklan jap)
macam-macam dah kita semua lalui...
azam tahun nie dah pun tercapai.. syukran la kepada allah kerana mengizinkan azam saye dikecapi...
woah.. korang mesti nak tau kan ape dia azam aq tu.. huh biaq aq jea yang tau ok.. 
haha yew la nak berahsia sikit tak kan x boleh kot... hahahahahaha....
bersyukur lagi sebab kesihatan aq tahun nie makin baek.. hahahaha.. syukur syukur syukur!!!
tahun 2011 nie aq berazam akan terus berjaya dalam hidup, dalam kerjaya
harap-harap tahun depan aq dapat banyak job!! sebab bakat budak baru macam aq ramai x nampak lagi..
haha kene la kerja keras sikit!! x pea.. lepas nie nak pi belajaq dengan abg musly ramli harap2 dia boleh bimbing saya nnt!! saya dah tak lagi STUDY DI KLMU kerana saya dah stop study!! kerana kesihatan saya tak berapa nak mengizinkannya.. woah... owesome kalau semua tu tercapai...
uh disini saya nak bagi tau sesiapa yang anggap saya gila glamor!! sebenarnya tidak ok.. saye mahukan semua orang lihat bakat saya ok!! SELAMAT TINGGAL 2010! 2011 hye sayang bring me a new chapter in my life.. 

ha nie time mule2 sakit!! haha
nampak kan saye seperti orang yang sakit!!



Tiada ulasan:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...