teman yang di kasihi!!

singah sini

Isnin, 1 Julai 2013

Harapan jujur seorang teman

Apabila seseorang yg kita sayang
Tidak kembali sayang kepada kita
Dan dia pula sudah menemui
Sayang dia yang bukan kita
Ia amat memeritkan

Namun sebagai manusia
Aku redha dan akur dengan pilihannya
Ya
Jujurnya
Walau bertahun aku tunggu dia
Aku tak rasa itu sia-sia pun
Jujur aku bersyukur dpt kenal dia

Memanglah terkilan bila dpt tahu dia
Dh ada bf.. Yelah beria tunggu dia
Walaupun x selalu contact dia,
Tapi jujurnya aku selalu stalk dia
Birthday dia tahun ni, aku sengaja buat2
Macam lupa..
Tp sebenarnya aku ingat..

Baguslah dia bahagia
Yelah tak semua apa yg kita mahu
Akan terjadi,
Yg penting kene redha
Dan percaya yg allah beri terbaik
Untuk dia dan aku..
Semoga dia kekal dgn bf dia
Dan aku harap diorg nikah :)
Aminnnn

Tiada ulasan:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...