teman yang di kasihi!!

singah sini

Khamis, 2 September 2010

jika aku ...... sob sob sob!!

oh tidak...
takutnye bile dengar september datang
maknenye 5 hari lagi tangan aq akan di operate oleh doktor pakar bedah HKL!!
mak abang takutla... adesh serius nak gugor jantung nie..
dulu perut kene operate skarang tangan pulak...
ah  6 September 2010 adalah tarikh aq akan di operate
ya allah kau selamatkan lah aku berikanlah kesempurnaan di dalam pembedahan itu nnt!!
sekirenya apa2 terjadi aq nak cakap aku sayang parent aku...
aku sayang kakak aku sangat...
aku sayang adeq2 aq sangat2!!
doranglah penguat semangat aq untuk terus hidup!!
kawan-kawan aq sayang korang sangat walau pun korang buat ape kt aku aq syg korang!!
ex- ex aq .. aku maaf kan korang.. hope korang maaf kan aq jugak!!
to dania syahila!! sye mintak maaf saye tolak cinta awak sebab saye tak nak awak sakit!!
saye bukan tak suka awak tapi kesihatan saye x mengizinkan untuk saye dicintai
bak  kate awak.. saye memang pentingkan diri!! tapi sebenarnye saye taknak awak sedih kalau2 saye tak de!
saye tulis entrie nie pun dalam keadaan menangis!!!
cuma tuhan saje paham ape yg saye nak luahkan...
saye rase semacam la tuk kali nie..
tak tau kenape....
oh ya allah kau panjang kan umur ku..
aq belum sempat nak anta mama n abah ke mekkah lagi tuk melakukan haji!!!
aq tak sempat nak belikan diorang rumah lagi
aq harap aku dapat lakukan 2 perkara nie tuk parent aq before aku pejamkan mata ini!!


oh korang yang bace entrie nie doakan aku..

Tiada ulasan:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...