teman yang di kasihi!!

singah sini

Rabu, 17 Februari 2010

kerinduan!!

malam nie rase lain sangat
mungin rindu kot
hahah
mane ta nye
dah berape lame dah aq 
tak jumpe si dye!!
hahaha
 tapi aq pown silap jugak
sbb tak pernah nak luahkan ape yang terpendam kt dalam nie
bukan tak berani 
tap takut putus n hilang dye
mungkin orng tak paham kot
tpi disebalik muke aq yang ganaz n perangai yang agak nakal nie
hati aq nie ada taman hahhahhaa.....
macam adnan sempit la pulak!!
tak de maknenye DERRRRR!!
hahaha..
sekarang dahpukul 2:38 am tapi aq masih tak boleh nak tidur
erm...
rindu sangat sangat kt dye....
owh tuhan macm mane aq nak khabarkan pade dye bahawa aq amat merindui dye
hampir 2 tahun ami tak bertemu
sekadar bercakap di telefon itu pown setahun 2 ke 3 kali jek!!
hahahaha bongok2!!!
agak2 nye dye mungkin dah berpunye la...
lain la macam aq 
aq nie memilih sampai rezeki depan mate pown aq tolak
buan ape DERRR!!! hati gua nie belum terbukak nak terime insan lain la
maklum lah baru dua kali gua couple
2 pown yang serius la!! hahaha
gua takut putus DERRR!! sebab sedih ut DERRR!!
hahaha 
erm pape pown gua harap ar en
satu harri gua diberi keuatan tuk melafazkan
ape yang terbuku di hati nie DERRR!! 

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...