teman yang di kasihi!!

singah sini

Rabu, 9 Disember 2009

perlukah aku luah kan dari luaran??

perluka semua perbuatan kite hars luahkan dari luaran??
semua bende nie bermain didalam fikiran aq!!
sbnarnye aq adew mencintai seorang gadis ini!!
dari zaman sekolah aku syok giler kat dye
tapi aq nie malu sebenarnye maklumlah dye nie cantek tak macam aq
burok!!
erm!!! bagi aku macam beuty and the beast kalau dye dgn aku
1 yg naik malu kalau nk mintak couple 2!!
aku memang rapat dgn dye kat skola dulu
walaupun baru knal 2 3 bulan tapi
aq rase mcm dah lame gilerr knal dye!!
tapi one day dye tanye aku pasal sorang mamat nie
sbb dye admire giler kt mamat tuh..
pas2 disebabkan nk tengok dia bahagia aq cube menjodohkan mereka
tapi malang tak hadi la!!!
hahaha tapi aq rase dye tak happy sbb dye mmg nk dgn mamat tuh!!
n lepas2 kitorang kawan baek sampai akhir tahun!!
tahun seterusnye aku bertambah sedih bile dye ditukarkan kelas!!
n aq rase macam memang aq dah takde jodohdgn dye kot!!
n hubungan kitorang makin renggang tapi kitorang banyak berhubug kt myspace jek!!
tapi kalau korang nk tau aq bahagia bile tngok dye!!
mungkin sebab aku sayang kat dye kot!!
huhuhu
aku sanggup buat aper saje asal dia bahaia..
tapi aq malu la nk bg tau dye yg aku suke n cinta kt dye!!
so taun nie lagi lah jauh dye tinggalkan aku
dye diselatan aku di barat!! huhuhu nth lah mungkin ke adew jodoh untuk aku menyatakan yang aku cinta kan dye!!
aku sangup tunggu dye sampai dye kawen mungkin
sekalipun dye janda satu hari nnt aku sanggup mengahwini dye!!
so apew pendapat korang??
boleh kew aq terus mencintai dye??
pertanyaan demi pertanyaan bermain dalam pikiran aq!!
bilakah jawpan itu akan muncul??
oh tuhan tolong lah hamba mu
berikan lah aku jawapan!!

2 ulasan:

Puan Yam berkata...

oi syg spe mangkuk tuh

JaMaL Arif Rosman berkata...

hanye dalam hati
tanpa ungkapan siapa

pemilik cinta hati ini!!
anda cari lah!!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...